2008. április 28., hétfő

RIN 2008

Eltelt gyorsan ez a 3 nap...hogy mi is történt ezalatt?! Jöjjön egy kis beszámoló :)
Április 25-én pénteken reggel 5 órakor indult kis csapatunk Gyergyóremetére, hogy ezzel is egyesületünk eleget tegyen erdélyi barátaink Remetei Ifjúsági Napokra szóló meghívásának.
A korai ébredés ellenére mindenki odaért időben az indulásra, így nem kellett csúszással számolnunk az út során. A hosszú utat a csapat jó hangulatban töltötte a buszon és jól eső izgalommal várta az újabb találkozást.
Gyergyóremetére érve erdélyi barátaink már bográcsban fortyogó pörkölttel vártak minket. A hosszú út után bár éhesek, elcsigázottak voltunk, mégis belevetettük magunkat a maratoni élménybeszámolókba, éjszakai beszélgetésekbe, mulatozásba. Sajnos Joeee nem osztozhatott velünk az első este kellemes hangulatában, mert egy dolgozatot kellett befejeznie és leadnia másnap délre, úgyhogy laptop mellett éjszakázott...
Éjszakára a már jól bevált szociális otthon szolgált szálásul.
Másnap reggel csapatunk képviseltette magát a focibajnokságon, ahol a remek szereplés ellenére Benyó által rúgott becsületgóllal 3-1-re kikapott kis csapatunk. Rövid, de kiadós ebéd után busszal elmentünk megnézni a Békás szorost és a Gyilkos tavat...nagyon kellemes időben, gyönyörű helyszíneken barangoltunk.
Kb. 5 órás kirándulás után hazatértünk szállásunkra vacsorázni, majd ezt követően megnéztük
a "Buli házon belül" programot a Művelődési Házban, melyen fellépett Bálint Ferenc és Zsók Levente humoristák valamint a gyergyószentmiklósi Step Dance Sportklub táncosai és helyi táncosok. Este a csapat energikusabb tagjai diszkóban vezette le felesleges energiáit.
Másnap csapatunk képviselete felvonult a helyi népviseletben megjelent fiatalokkal együtt az ifjúsági szentmisére. Gyors ebéd után pedig megtekintettük a néptáncosok előadását, majd a Rómeó és Júlia musicalt néztük meg. Ezt követően tábortűz mellett melegedtünk és énekelgettünk, valamint az est hátralevő részében buli keretében zártuk a napot és RIN-t.
Alig pár órás alvás után elcsigázottan, de tele jobbnál jobb élményekkel hétfő reggel vettünk búcsút vendégeinktől és indultunk vissza Biatorbágyra.
Szerencsésen megérkeztünk...
Köszönet jár vendéglátóinknak, a REMISZ valamennyi tagjának, Portik-Bakai Ádámnak a meleg vendégszeretetért, Mariska néninek a finom ebédekért, Janinak a sofőrködésért és mindenkinek aki lehetővé tette, támogatta, bármilyen módon segített, hogy elmehettünk és ott lehettünk a RIN 2008-n. Köszönjük!
Testvérvárosi napokon reméljük viszonozhatjuk erdélyi barátaink vendégszeretetét és minél nagyobb számban látogatnak el hozzánk!
Már alig várjuk a viszont találkozást, de addig is feltöltődve vágunk bele a következő hónapok fifikés programjainak megvalósításába, amire sok szeretettel várunk Titeket!